دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای چکش تخریب در بازار

۴ تا از بهترین برند های چکش تخریب بنزینی بازار

 

چکش تخریب بنزینی یکی از بهترین و قوی ترین انواع ابزارالات در زمینه تخریب بوده که در بازار با نام‌های چکش ، بتن کن، هیلتی و پیکور بنزینی نیز شناخته می‌شود.چکش تخریب بنزینی با برندهای مختلفی تولید شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرکدام از برندهای تولیدکننده این ابزار از مشخصات و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که این مورد کاربران را در هنگام خرید با چالش‌های بسیاری روبه‌رو کرده است. در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مارک چکش تخریب بنزینی بازار و ویژگی‌های خاص هر کدام از برندهای معتبر بازار آشنا شوید.

 -۱چکش تخریب بنزینی jcb

چکش تخریب های این برند برای تخریب و سوراخ کاری روی سازه های بتنی و آجری مناسب می باشد. این دستگاه ها در مقایسه با سایر ابزار بنزینی سبک تر است وحجم بنزین مصرفی آن ها نیز کمتر می باشد. طراحی مناسب دستگاه های این برند، استفاده از آن ها را در هر زاویه ای به راحتی امکان پذیر می کند. در سوراخی به قطر کمتر از ۴۰ میلیمتر بیشترین انرژی و بیشترین ضربه ها را وارد میکنند. برای استفاده از چکش تخریب های این برند نیازی به موتور برق، کمپرسور و یا تجهیزات کارگاهی سنگین نمی باشد.

از بهترین مدل های چکش تخریب بنزینی برندjcb  میتوان به مدل های ۹۵b وb58 اشاره کرد که مناسب کار در فضاهای صعب العبور و مسیلهای آب می باشند. در ضمن محصولات این برند از خدمات پس از فروش منسبی هم برخوردار هستند.

 

۲- برند یوشیتا

چکش تخریب های بنزینی این برند ساخت کشور چین می باشند؛ و نسبت که کیفیت مناسب از قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند. بتن کن های بنزینی یوشیتا همانند دیگر ابزار های بنزینی دارای موتور بنزینی دوزمانه هستند که سوخت آن ها مخلوط بنزین و روغن به نسبت ۲۵ به ۱ است. در ضمن بتن کن های بنزینی یوشیتا اکثرا دو کاره بوده و قابلیت به کارگیری قلم را دارا هستند. طراحی کار آمد، وزن مناسب و قدرت بالای بتن کن های بنزینی یوشیتا باعث شده در جاهایی که دسترسی به انرژی الکتریسته مشکل هست کارایی بیشتر نسبت به بتن کن های برقی داشته باشد . از دیگر خصوصیات این دستگاه ها می توان به مکانیزم تغییر حالت سریع و قلم گیر پنج شیار اشاره کرد.

از بهترین مدل های این برند میتوان به JH58, A95, JH 50P, JH50 اشاره کرد.

 

۳-چکش تخریب بنزینی اینتیمکس

چکش تخریب اینتیمکس از نظر طراحی به شکل کوچکی طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و در فضاهای محدود نیز استفاده نمایند. این چکش ها دارای سیستمی قدرتمند برای ایجاد حرکت ضربه‌ای با قدرت بالا است که برای شکستن سنگ‌ها، بتن، و سایر مواد سخت استفاده می‌شود. از معایب خرید محصولات ای برند میتوان به نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. اما معمولا محصولات این برند به نسبت سایر برند های چینی از قیمت های پایین تری برخوردارند.

 

۴-چکش تخریب برند فول باور

فول باور  یک برند استرالیایی است که زیر مجموعه شرکت فرکس  می باشد  که در زمان محبوبیت صنعت در اروپا و استرالیا بسیار دیده شد و اکنون به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید لوازم صنعتی شناخته می شود. این برند تاکنون بیش از ۵۰۰ ابزار و بیش از ۳۵۰۰ نوع لوازم جانبی مختلف را روانه بازار کرده است. هرساله نیز بر تعداد این ابزارآلات اضافه می شود. برند فول باور هم مانند سایر شرکت ها، لوازم و برخی از محصولات خود را در چین، تایوان و کشورهای دیگر تولید می کند تا هزینه های ساخت محصولات خود را بسیار پایین نگه دارد.

از مطرح ترین چکش تخریب های این برند میتوان به چکش تخریب بنزینی فول باور  FBT2000 اشاره کرد؛ که از سری پیکور های  تخریب با قدرت ۲.۳ اسب بخار است که به سرعت بتن، آجر و ملات را در هم میشکند. استفاده از موتور ۲ زمانه (۴۰:۱) تخریب سریع و کارآمد را تضمین می کند. شاسی این چکش تخریب بنزینی مجهز به چرخ هایی برای حمل و نقل و نگهداری آسان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *